مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: در راستای تجلیل از مقام شامخ شهدای نهضت سوادآموزی، نخستین یادواره شهدای نهضت لرستان بیستم دی‌ماه جاری در استان برگزار می‌شود.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،رضا زینی‌وند مقدم مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: در راستای تجلیل از مقام شامخ شهدای نهضت سوادآموزی، نخستین یادواره شهدای نهضت لرستان بیستم دی‌ماه جاری در استان برگزار می‌شود.

 رضا زینی‌وند مقدم اظهار کرد: ارزش و مقام شهدا والا بوده و دیدار با خانواده معظم آن‌ها مایه امید و انگیزه برای سایرین است.

وی تصریح کرد: شهدای فرهنگی و نهضت سوادآموزی که شهیدان حیدریان نیز در این زمره قرار دارند افتخار بزرگی برای فرهنگیان محسوب می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان انقلاب و امنیت امروز را حاصل خون شهدا عنوان کرد: امروز اقتدار و استواری نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا است، اگر توطئه‌های دشمنان نتوانسته انقلاب اسلامی را زمین‌گیر کند تنها به برکت رشادت و جان‌فشانی شهدا و ایثارگران است.

زینی‌وند مقدم بیان داشت: در راستای تجلیل از مقام شامخ شهدا نخستین یادواره شهدای نهضت لرستان بیستم دی‌ماه جاری در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به تجلیل ۱۳ شهید نهضت استان در یادواره مذکور گفت: نهضت سوادآموزی بیش از ۱۷۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده که سهم لرستان از این تعداد ۱۳ شهید گرانقدر است.

انتهای پیام/ب

نخستین یادواره شهدای نهضت سوادآموزی لرستان برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.