معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان لرستان گفت: ۲۱ مرکز سوادآموزی در این استان مشغول ارایه خدمات آموزشی به بیسوادان هستند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ هاشم دالوند در جلسه ستاد پشتیبانی سواد آموزی شهرستان پلدختر اظهار داشت: از این تعداد هشت مرکز در شهرستان الیگودرز، چهار مرکز در کاکاوند، یک مرکز در بروجرد، ۲ مرکز در اشترینان، چهار مرکز در خرم آباد، یک مرکز در دورود و یک مرکز درشهرستان کوهدشت فعالیت می‌کنند.

وی افزود: توانایی فکری، انسجام و وحدت بین مسوولان شهرستان پلدختر در رابطه با برگزاری جلسات به طور مستمر با مدیریت خوب فعالیت‌های سواد آموزی را در این شهرستان نسبت سایر شهرستان‌های استان پر رنگتر کرده است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان لرستان گفت: یادگیری و سواد در بدو تولد و خلقت انسان وجود داشته و دارد و با رشد و تکامل انسان تغییر جهت پیدا کرده و امروز باید برای این کار راه نوینی در پیش گرفت و از حالت سنتی آن را خارج کرد.
وی از برگزاری نخستین یادواره ۱۳ شهید سوادآموزی استان لرستان در ۲۰ دی ماه جاری خبر داد و افزود: برنامه ریزی‌ها در این رابطه در حال انجام است.

دالوند به چگونگی وضعیت به کارگیری و استخدام نیرو‌های آموزش دهنده نهضت سواد آموزی در استان لرستان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: کسانی که قبل ازسال ۹۲ به طور مستمر تا ۹۷-۹۶ در این راستا فعالیت داشتند به شرط داشتن مدرک حداقل فوق دیپلم در اولویت استخدام نهضت سواد اموزی هستند.

انتهای پیام/د

فعالیت ۲۱ مرکز سوادآموزی در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.