۹ فقره کلاهبرداری ۱۵ میلیارد ریالی در شهرستان بابلسر کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی مراجعه چند نفر از متصدیان فروشگاه‌های عرضه کالا در شهرستان بابلسر مبنی بر این که فردی با همراهی یک خریدار زن، با پرداخت چک‌های جعلی از آنان کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضایی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی بابلسر با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را شناسایی کردند.

سردار میرفیضی گفت: پس از هماهنگی‌های قضایی، متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۹ فقره کلاهبردای از شهروندان در مجموع به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال اعتراف کردند.

وی با اشاره به کشف و تحویل مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه به مالباختگان، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان این که کلاهبرداران و افراد فرصت طلب معمولا با ظاهری فریبنده، آراسته و با قدرت بیانی فوق العاده طعمه‌های خود را انتخاب می‌کنند به مردم و متصدیان شرکت‌ها و موسسات تجاری و تولیدی توصیه کرد: برای پیشگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب و سودجو، از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کنند.

انتهای پیام/ م

دستگیری کلاهبردار ۱۵ میلیارد ریالی در شهرستان بابلسر

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.