جانشین فرمانده انتظامی مازندرن از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای ۳ میلیارد ریالی، تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی در استان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری به بهانه خرید گوشی تلفن همراه و تجهیزات رایانه‌ای از کاربران در سایت‌های شیپور و دیوار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات از برخی مال باختگان، کارآگاهان پلیس آگاهی دریافتند، متهم به کلاهبرداری که تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی استان‌های گیلان و گلستان است، پس از درخواست خرید گوشی تلفن همراه در سایت شیپور و دیوار با فروشندگان ملاقات کرده و با دریافت کالا در اقدامی فریبکارانه از پرداخت وجه سرباز زده و سریعاً از محل متواری می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران، گفت: ماموران پلیس آگاهی با شناسایی مخفیگاه متهم با هماهنگی قضائی، این فرد را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ مفخمی، افزود: متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی و کلاهبرداری ۳ میلیاردی از شهروندان در استان‌های شمالی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با هشدار به شهروندان، گفت: برای تبادل کالا از طریق فضای مجازی باید همواره این مهم را در نظر داشت که ممکن است تبلیغ صورت گرفته برای کالا ماهیت واقعی نداشته باشد.

وی افزود: ممکن است در پس یک تبلیغ در این گونه سایت ها، افراد شیاد فعالیت کنند که قصد کلاهبرداری از کاربران را دارند.
انتهای پیام/آ

خرید گوشی تلفن همراه بهانه کلاهبرداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار