مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: طرح ویزیت رایگان در ۸۰ روستای اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،علی پیرجاهد، مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: طرح ویزیت رایگان بیماران در 80 روستای استان انجام می‌شود و در این طرح پزشکان متخصص و فوق متخصص در مناطق محروم استان حضور می‌یابند و نسبت به ویزیت بیماران اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: بیش از 4 هزار نفر از بیماران مناطق محروم زیرپوشش بیمه رایگان جامعه پزشکی بسیج قرار گرفتند و یک هزار نفر نیز به صورت تخصصی ویزیت شده و تمهیدات لازم توسط پزشکان برای این بیماران انجام یافته است.

پیرجاهد بیان کرد: اجرای طرح ویزیت جامعه پزشکی در سه بخش محروم اردبیل ثمرین ، هیر و سردابه انجام می‌شود که به صورت مداوم بوده تا بتوانیم گام اساسی در خدمات‌رسانی بهداشتی و درمانی در این مناطق داشته باشیم.

وی همچنین گفت: یکی از اولویت‌های اساسی ما ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم است و با توجه به این مسئله در این مناطق نسبت به راه‌اندازی بیمارستان صحرایی اقدام شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان با بیان این که خدمات بهداشتی و درمانی در روستاهای استان اجرا می‌شود افزود: این طرح خوب بوده و رضایت اهالی منطقه را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/ع

خدمات بهداشتی درمانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.