فرماندار کازرون گفت: روستا‌های این شهرستان از امکانات اولیه خطوط مخابراتی و زیرساخت‌های اینترنت پرسرعت بی بهره‌اند، و نیاز است تا زیر ساخت‌های مخابراتی شهرستان توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، داریوش دهقان فرماندار کازرون در دیدار با مدیر عامل مخابرات استان فارس با بیان اینکه روستا‌های این شهرستان از امکانات اولیه خطوط مخابراتی و زیرساخت‌های اینترنت پرسرعت بی بهره‌اند، اظهار کرد: با توجه به رشد کشور در بخش ارتباطات و فناوری نیاز است که روستا‌های این شهرستان نیز از امکانات این حوزه بهره‌مند شوند و زیر ساخت‌های مخابراتی شهرستان توسعه یابد.

وی، کمبود تجهیزات مخابراتی و توسعه شبکه تلفن ثابت در قسمت‌های مختلف شهرستان را از عمده‌ترین مشکلات در بخش مخابراتی کازرون دانست و افزود: انتظار داریم مدیر عامل مخابرات فارس به این موضوع به صورت ویژه اهتمام بورزد.

 فرماندار کازرون درباره ضعیف بودن آنتن دهی تصریح کرد: آنتن دهی تلفن همراه و نقاط کور در بخش جره و بالاده و دشت ارژن به تنگ ابوالحیات و بخش خشت و کنارتخته ضعیف است و بیشتر روستا‌های این بخش‌ها بدون آنتن‌دهی هستند و این یکی از معضلات این مناطق و از مطالبات مردم این بخش‌ها به شمار می‌رود.

فرشید ایزدی مدیر عامل مخابرات استان فارس نیز در این دیدار گفت: برای بررسی مشکلات مطرح شده بازدید میدانی خواهیم داشت و در این راستا تمام تلاش خود را برای رفع این مشکلات به کار خواهیم بست.

انتهای پیام/چ

کمبود امکانات اولیه خطوط مخابراتی در روستاهای کازرون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار