سرپرست استانداری تهران بر ضرورت استفاده از ظرفیت گردشگری کشور برای اشتغالزایی تأکید کرد.

ضرورت استفاده از ظرفیت گردشگری کشور برای اشتغالزاییبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شکرالله حسن بیگی سرپرست استانداری تهران در حاشیه جلسه رفع موانع تولید که امروز (یکشنبه هجدهم آذرماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز 5 پروژه مربوط به شهرستان‌های پردیس، شمیرانات، ورامین، شهریار و تهران مورد بررسی قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه پروژه هتل پاسارگاد مهم ترین پروژه‌ای بود که در این جلسه مطرح و بررسی شد، افزود: مجموعه پاسارگاد، ۱۱ هتل در سطح کشور دارد که با مشکل آب، برق و گاز مواجه بودند که مشکلاتشان حل شد و تخفیفات لازم را نیز دریافت می‌کنند.

سرپرست استانداری تهران درباره شهرک گلخانه‌ای حصارگلی ورامین گفت: شهرک گلخانه‌ای حصارگلی که با مشکل گاز و برق مواجه بود، اکنون مشکلاتش حل شده است.

وی با اشاره به پروژه گردشگری شمیرانات افزود: این پروژه با ۵ دستگاه مشکل داشت که بنا شد در جلسات مستقلی مشکلات آن بررسی شود.

حسن بیگی با اشاره به لزوم توسعه گردشگری در استان تهران تصریح کرد: اکنون که با تحریم رو به رو هستیم نباید خود تحریمی داشته باشیم، بلکه باید به رونق کسب و کار کمک کنیم تا سرمایه‌گذاران داخلی برای سرمایه‌گذاری تمایل پیدا کنند تا ایجاد اشتغال شود.

وی با بیان اینکه دشمنان در حوزه گردشگری به دنبال ایران هراسی هستند تا گردشگر و توریست به کشور نیاید، افزود: دستگاه‌های متولی کار خودشان را انجام می‌دهند، ما هم کمک می‌کنیم تا در این حوزه شاهد اقدامات خوبی باشیم، چرا که درآمد حوزه گردشگری درآمد سرشاری است که تاکنون از آن بهره نبرده‌ایم و باید بیشتر برای آن برنامه‌ریزی کنیم.

سرپرست استانداری تهران با اشاره به مصوبات مختلف دولت و شورای امنیت ملی جهت حمایت از بخش خصوصی گفت: بعضی از مدیران احتیاط می‌کنند،اما اکثر مدیران استان تهران ریسک پذیر هستند، اگر نتوانیم به کسب و کار رونق دهیم، با توجه به مشکل اشتغال نمی‌توانیم عملکرد مناسبی داشته باشیم و افتخار مدیران این است که در گزارش عملکرد خود ایجاد شغل داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار