معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: ۷۸۰ خواهر و بیش از ۸۰۰ روحانی مبلغ در سامانه سجام نام نویسی کرده اند.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ گفت: ۷۸۰ خواهر و بیش از ۸۰۰ روحانی مبلغ در این سامانه نام نویسی کرده اند.

وی افزود: خواهران مبلغ از سطح یک تا سطح سه هستند و مبلغات سنتی، حوزوی و دانشگاهی در فصول مختلف سال در ایام تبلیغی محرم، صفر، رمضان، دهه ولایت و دیگر مناسبت‌ها فعالیت تبلیغی دارند.

 غلامی  تصریح  کرد: برخی از خواهران مبلغ در محل‌های تبلیغی حضور دارند و در همان مناطق فعالیت می‌کنند و برخی خواهران مبلغ در کنار همسران روحانی خود به فعالیت تبلیغی ادامه می‌دهند.

وی به اهمیت فعالیت و حضور مبلغان در جامعه اشاره کرد و گفت: فعالیت تبلیغی امری مهم برای بصیرت بخشی و روشنگری در جامعه بوده و به ارتقای فرهنگ دینی و اخلاق و معنویت در جامعه نقش آفرین است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان بیان داشت: حضور مبلغان برای هدایت دین جامعه، بیان مسائل روز جامعه و معرفت افزایی در این زمینه، تحقق سبک زندگی اسلامی، هوشیاری نسل جوان در برابر آسیب‌های اجتماعی و مصون سازی این قشر در برابر هجمه‌های فرهنگی از جمله فعالیت مبلغان است.

وی با اشاره به فعالیت مبلغان بومی در طول سال و در مناطق شهری و روستایی افزود: در ایام مناسبتی خاص نیز از ظرفیت مبلغان غیر بومی نیز استفاده می‌شود.

غلامی یادآور شد: با در اختیار گذاشتن امکانات زمینه انجام فعالیت تبلیغی برای مبلغان را در مناطق مختلف فراهم می‌سازیم تا مبلغان بتوانند فعالیتی مؤثر و تأثیرگذار داشته باشند.

انتهای پیام/ب

ثبت نام مبلغ روحانی در لرستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.