مردم ایران با مقاومت، ذلت و خواری آمریکا را نمایان کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی خطیب نماز جمعه خرم آباد در خطبه‌های نماز جمعه امروز خرم آباد در مصلای الغدیر با بیان اینکه ملت مقاوم همواره پیروز است، گفت: مقاومت چهل ساله مردم ایران آن‌ها را در جهان زبانزد کرده است.

امام جمعه خرم آباد افزود: مردم ایران با مقاومت، ذلت و خواری آمریکا را نمایان کردند و جبهه مقاومت در مقابل تهدیدات دشمنان ایران چنان سیلی به آن‌ها خواهد زد که هرگز فراموش نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به ۱۰ آذر سالروز شهادت آیت الله مدرس و نامگذاری این روز به نام مجلس گفت: شهید مدرس یک شخصیت مبارز، انقلابی و خستگی ناپذیر بود و شجاعت او در مقابل ستم رضاخان مثال زدنی بود.

امام جمعه خرم آباد از نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم خواست این شهید والا مقام را الگوی خود قرار داده و با شجاعت قانونگذاری کرده و از حقوق مردم دفاع کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان در ادامه با تبریک ۷ آذر روز نیروی دریایی گفت: نیروی دریایی هیچگاه در برابر دشمنان سر خم نکرده و خدا را شاکریم که جوانان در نیروی دریایی همیشه خار چشم دشمنان بوده و با اقتدار تهدیدات دشمنان را خنثی می‌کنند.

انتهای پیام/م

مردم ایران با مقاومت، ذلت و خواری آمریکا را نمایان کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.