فرمانده انتظامی لرستان پیشگیری از وقوع جرم را نخستین اولویت این فرماندهی دانست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه پیشگیری از وقوع جرم نخستین اولویت فرماندهی انتظامی لرستان است، اظهار داشت: مبارزه با مواد مخدر از دیگر اولویت‌های ویژه این فرماندهی است.

وی با بیان اینکه در این راستا مبارزه با خرده فروشی مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار است، تصریح کرد: در این رابطه همه فرماندهان کلانتری‌های استان را دردمند کرده ایم و طرح‌های خلاقانه و تخصصی را پیش بینی و اجرا کرده ایم.

فرمانده انتظامی لرستان یادآور شد: در شش ماهه نخست امسال ۳ تن انواع مواد مخدر کشف شده است.

سردار مهدیان نسب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه کاهش تصادفات جاده‌ای از دیگر مواردی است که در دستور کار است، افزود: در شش ماهه نخست امسال تعداد تلفات تصادفات منجر به فوت ۱۴ درصد کاهش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: تلفات تصادفات رانندگی در شش ماهه نخست امسال ۲۱۵ نفر بوده که این میزان در مدت مشابه سال قبل ۲۵۰ نفر بوده است.

فرماندهان انتظامی لرستان و کارکنان این نهاد امروز در حاشیه برگزاری نماز جمعه و به مناسبت هفته نیروی انتظامی، طرح شمیم خدمت را برگزار کردند و مشاوره‌های حقوقی، انتظامی و قضایی رایگان به مردم ارائه دادند.

انتهای پیام/م

پیشگیری از وقوع جرایم اولویت نخست فرماندهی انتظامی لرستان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.