فرماندهی سپاه استان لرستان مطرح کرد؛

دشمنان جمهوری اسلامی را به شکست وادار خواهیم کرد

دیدار سردار کشکولی فرماندهی سپاه استان لرستان با جمعی از نخبگان اقشار بسیج در خرم آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ در این جلسه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، نخبگان بسیجی در 23 قشر علمی، فرهنگی، ورزشی ،هنری و ... از فعالیت های خود گفتند و برای ادامه فعالیت های خود در خواست های خود را عنوان کردند.

سردار کشکولی فرماندهی سپاه پاسداران استان لرستان در این جلسه گفت:  بسیجیانی که در این 23 حوزه فعالیت دارند، باید با وحدت  و هماهنگی ، فضای جامه را اسلامی تر کنند. نیاز است که در جلساتی بررسی کنیم که چه کارهایی لازم است صورت گیرد تا پایه های انقلاب و اسلام را در بین مردم محکم تر کنیم. ما این اقدامات خود را تا جایی ادامه می دهیم تا بتوانیم راه ولایت فقیه را اجرایی کنیم.

وی در ادامه گفت: با توکلی که بر خدا، قرآن و اسلام داریم این راه را ادامه می دهیم و وجود همین دشمنان اسلام باعث شده است که ما تلاش خود را چندین برابر کنیم. ما ترویج اراده ایستادگی و مقاومت، تسلیم نشدن و به شکست وادار کردن دشمن، انجام تبلیغات مناسب، حفظ وحدت بین نهاد های ما برای حفظ نظام جمهوری اسلامی را در برنامه های خود قرار می دهیم.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیار زیادی در قشرهای مختلف بسیج داریم، افزود: مقام معظم رهبری همواره بر توجه به استفاده از ظرفیت‌های داخلی تاکید دارند چرا که ما در بخش های مختلف غنی هستیم و این غنی بودن فقط مربوط به معادن و منابع زیر زمینی نیست بلکه در نیروی انسانی و فکر نیز غنی هستیم.

انتهای پیام/د

دیدار سردار کشکولی با نخبگان بسیجی در آغاز هفته بسیج

برچسب ها: سپاه ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.