معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، با اشاره به دایر شده ۱۱ موکب در شهر‌های کربلا و نجف توسط سپاه و بسیج لرستان، افزود: این موکب‌های با حمایت و مشارکت سخاوتمندانه مردم دایر شده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سرهنگ علی حسین پازدار، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، اظهارداشت: امسال پنجمین سالی بود که به همت بسیجیان استان لرستان در شهر‌های کربلا و نجف موکب‌های برای خدمت به زائران اربعین حسینی دایر می‌شود.

وی افزود: هفت موکب در کربلا و چهار موکب در نجف و خیل عظیمی از زائران اربعین حسینی در این موکب‌های میزبانی شد.

وی با اشاره به اینکه امسال برای چهارمین سال موکب مردم لرستان با حمایت بسیجیان در مرز مهران دایر شد، اظهار داشت: در این موکب برای قریب ۲۰۰ هزار نفر غذای گرم و مکانی برای استراحت فراهم شد.

سرهنگ پازدار، بیان کرد: همزمان با موکب‌های برون مرزی و مرزی در سه شهر الیگودرز، بروجرد و خرم آباد توسط سپاهیان وبسیجیان استان سه موکب برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی برپا شد.

وی خاطرنشان کرد: این موکب‌ها با کمک‌های سخاوتمندانه مردم اداره شده و مردم به ما بسیار کمک کردند و نذورات خود را به موقع به دست خادمان موکب‌ها می‌رساندند.

سرهنگ پازدار، ادامه داد: علاوه بر زائران ایرانی و زائران خارجی اربعین حسینی از کشور‌های افغانستان، پاکستان، هندوستان در شهر‌های خرم آباد، بروجرد و الیگودرز از خدمات میزبانی موکب‌های بهره‌مند شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان، اظهار کرد: در جوار بسیار موکب‌های مردم لرستان بویژه در موکب‌های برون مرزی خدمات بهداشتی و درمانی به زائران اربعین حسینی ارائه شده است.

انتهای پیام/م

مشارکت سخاوتمندانه مردم در برپایی موکب‌های اربعین حسینی

برچسب ها: سپاه ، اربعین حسینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.