بنابر اعلام یک سازمان بهداشتی، در قاره آمریکا شصت درصد زنان قربانی خشونت‌هایی هستند که علیه آن‌ها اعمال می‌شود.

۶۰ درصد زنان قاره آمریکا قربانی خشونت‌های جنسی یا جسمیبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، سازمان پان آمریکن بهداشت (Pan American Health Organization) روز پنجشنبه اعلام کرد در قاره آمریکا، از هر سه زن یک زن در طول زندگی خود خشونت‌های زناشویی را تجربه کرده است.

ایزابل دانل، معاون سازمان پان آمریکن بهداشت در کنفرانسی خبری در واشنگتن اعلام کرد: در منطقه ما آزار و اذیت زنان به دست شرکای زندگی شان، شایع‌ترین خشونتی است که علیه آنان اعمال می‌شود. به علاوه، در قاره آمریکا شصت درصد زنان قربانی خشونت‌هایی هستند که علیه آن‌ها اعمال می‌شود.

بنابر تحقیق سازمان پان آمریکن بهداشت که مقر آن در واشنگتن است شمار زیادی از زن‌هایی که بین ۱۵ تا ۴۹ سال سن دارند قربانی خشونت‌های جنسی و یا جسمی هستند.

در کشور‌هایی مانند برزیل، پاناما یا اروگوئه ۱۴ تا ۱۷ درصد زنان قربانی خشونت‌های جنسی و یا جسمی هستند. این در حالی است که در بولیوی این آمار ۵۸.۵ درصد گزارش شده است.

لازم به ذکر است که این تحقیقات از ۲۴ کشور قاره آمریکا به عمل آمده است که در میان آن‌ها می‌توان به کشور‌های آمریکا، مکزیک و کلمبیا نیز اشاره کرد. بنابر اعلام این سازمان، نزدیک به یک سوم زنان جهان (۳۰ درصد) می‌گویند قربانی خشونت‌های جنسی و یا جسمی از سوی شریک زندگیشان بوده اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، حقوق بشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۹ آذر ۱۳۹۷
جالب است اینان با این افتضاحات برای خانواده و زنان ایرانی نسخه حقوق بشری می پیچند
Kazakhstan
ناشناس
۱۲:۱۷ ۰۹ آذر ۱۳۹۷
جای خالی اسلام در کشورهای پیشرفته غربی و حتی شرقی به وضوح به چشم میخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۰۹ آذر ۱۳۹۷
ظاهر مطلب حکایت از عمل قبیح دارد اما این عمل قبیح علل فراوانی دارد ... برای دستیابی به علل این کار نیاز به چند رفتار شناسی ۱ - فردی ۲- خانوادگی ۳- اجتماعی ۴- فرهنگی ( دینی ) ۵ .. دارد . اینکه فقط ما ظاهر یک مطلب را ببینیم ایراد بسیاری دارد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۰۹ آذر ۱۳۹۷
نتیجه فمنیسم جز تباهی زنان و خانواده نیست زنی که با مسائل شخصی و خودخواهانه برخورد کند و به دنبال تبرج و تجمل و خودآرایی باشد نه تنها شریک زندگی اش را می آزارد و خیانت میکند بلکه بنیان و استحکام و اعتماد خانوادگی رو از بین میبرد
آخرین اخبار