مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از عدم بازگشایی پلمپ واحد‌های صنفی متخلف خبر داد.

واحد‌های صنفی متخلف فک پلمپ نمی‌شوندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمیدرضا تحصیلی در مورد راه اندازی سیستم جدید اتوماسیون بند ۲۰، عدم بازگشایی پلمپ واحد‌های صنفی بدون اخذ مجوز از شرکت و برگزاری دوره‌های آموزشی برای شهرداران نواحی نکاتی را مطرح کرد.

وی با اشاره به پتانسیل برخی از مناطق در خصوص دارا بودن اراضی جهت ساخت مجتمع‌های صنفی- خدماتی خواهان معرفی این زمین‌ها از سوی نواحی و مناطق شد.

تحصیلی با تاکید بر لزوم جلوگیری از استقرار ون کافه ها، کیوسک‌ها و کانکس‌های غیر مجاز در سطح مناطق، اعلام کرد: با تمامی افرادی که بدون اخذ مجوز به فعالیت می‌پردازند، برخورد قانونی خواهد شد.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر به حیاط مدارس در ساعات تعطیلی جهت استقرار شب بازار‌ها اشاره کرد و از مناطق خواست تا واحد‌های آموزشی که پتاسیل همکاری در این زمینه را دارند، معرفی کنند.

وی در ادامه در خصوص معضلات به وجو آمده توسط دست فروشان و لزوم ساماندهی این قشر و کنترل و مبارزه هر چه دقیق‌تر در امر حیوانات شهری توضیحاتی را ارائه کرد.

در پایان این نشست از روئسای ادارات ساماندهی مناطق برتراز رتبه اول تا ششم در زمینه‌ی ارزیابی عملکرد، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار