عضو شورای شهر تهران گفت: قانون بازنشستگی تنها برای شورا و شهرداری نبوده است.

قانون بازنشستگی را متمرکز بر شهرداری نمی‌بینم/ مفسر قانون مجلس هست و ما تابع قانونیمالهام فخار‌ی عضو شورای شهر تهران خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تصویب قانون منع بکارگیری باز‌نشستگان اظهار کرد: من تصویب این قانون را متمرکز بر شورا و شهرداری نمی‌بینم و  معتقدم که این قانون در همه دستگاه‌های مختلف اجرا شده و شاید فقط تمرکز خبری آن بر روی شهردار تهران بوده است.

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این قانون شامل شهرداران می‌شود یا خیر؟، گفت: ما تابع قانون هستیم و مفسر قانون نیستیم و مفسر قانون مجلس شورای اسلامی است.

وی تصریح کرد: از گذشته یک قانون بنیادی تر در مورد بازنشستگی داشتیم که مشخص می‌کرد که چه افرادی با چه میزان سنوات،‌ سن و مدرک تحصیلی بازنشسته می‌شوند.

فخاری با تأکید بر اینکه این قانون برای همه مردم خوب است، گفت: به موجب اجرای این قانون بین یک کارمند عادی و یک مدیر ارشد که چهره‌ای رسانه‌ای است، عدالت برقرار شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
معلمان بازنشسته باید برکنار شوند ، دعوت به کار مجدد از معلمان بازنشسته تحت عنوان ساعتی یا پروژه ای یا ترمی ممنوع شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۷
سازمان نظام مهندسی ساختمان یک سازمان نیمه دولتی است چون از بودجه وزارت راه و شهرسازی در بخش آموزش اعضا استفاده میکند پس باید به کارگیری بازنشستگان در سازمان نظام مهندسی ممنوع شود .
آخرین اخبار