رئیس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن جاده چالوس در روز‌های جمعه دوم ودوشنبه چهارم آذرماه خبر داد وگفت: مسافران ورود و خروج خود را به استان مدیریت کنند تا گرفتار ترافیک سنگین نشوند.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، با بیان اینکه هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده چالوس عادی و روان است، گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ فردا جمعه ۲ آذر ماه از کرج به مرزن آباد ممنوع می‌شود.

وی افزود: با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ فردا از مرزن آباد به کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز یکشنبه ۴ آذر ماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز یکشنبه از مرزن آباد به کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

وی گفت: آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

جاده ۵۹، معروف به جاده چالوس یکی از مهمترین جاده‌ها برای مردم تهران و کرج است که از میان شهر کرج در استان البرز شروع و به شهر چالوس در کرانه دریای خزر وصل می‌شود.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
انتهای پیام/آ

جاده چالوس یکطرفه می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار