موقوفه شمس سر عدل در محله تهران این روز‌ها به داد بسیاری از بیماران بی بضاعت می‌رسد؛ به طوری که از ابتدای امسال هشتصد میلیون تومان صرف خرید دارو شده است.

موقوفه‌ای که عواید آن صرف خرید دارو بیماران بی بضاعت می‌شودحجت الاسلام رضا گوهری رئیس اوقاف جنوب غرب تهران در مورد برنامه‌های هفته وحدت در امامزادگان آن منطقه در گفتگو با خبرنگارحوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار داشت: برنامه‌های هفته وحدت با نظم خاصی در امامزاده‌های منطقه جنوب تهران برگزار می‌شود. در امامزاده ابوالقاسم که در نزدیکی حرم امام خمینی(ره) است برنامه خاصی برای وحدت شیعه و سنی وجود دارد. به دلیل اینکه در آن منطقه برادران اهل سنت زندگی می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین در ماه‌های گذشته برخی طرح‌ها در امامزاده زید یافت آباد به حول و قوه الهی به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام گوهری همچنین در مورد وقف‌های نوین در جامعه خاطرنشان کرد: در منطقه یافت آباد موقوفه‌ای به نام "شمس سر عدل" وجود دارد که بر اساس وقف نامه باید عواید آن برای خرید دارو بیماران صرف شد. به لطف خدا عواید این موقوفه مشکلات بسیاری از بیماران بی بضاعت که نیاز به دارو دارند مرتفع می‌کند.

وی افزود: از ابتدای امسال تا به امروز ۸۰۰ میلیون تومان از این موقوفه صرف خرید دارو برای ّیماران کم برخوردار شده است. امیدواریم این فرهنگ روزبه روز در جامعه ترویج شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.