حجت الاسلام صادقی نسبت به تخریب حسینیه مدافعان حرم در ابن‌بابویه واکنش نشان داد.

شناسایی مخرببین حسینیه مدافعان حرم را به دستگاه حقوقی سپرده ایم/ راه اندازی یک رواق به نام شیخ رجبعلی خیاط در بقعه شیخ صفیبه گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که امروز صبح تصاویری از تخریب حسینیه شهدای مدافع حرم در ابن بابویه منتشر شد، حجت الاسلام مرتضی صادقی رئیس اداره اوقاف شهرستان ری در گفتگو با خبرنگارحوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص این اتفاق گفت: اداره اوقاف پیگیری این حادثه را به واحد حقوقی سپرده است و تاکید کرده‌اند که در اسرع وقت عاملان این اتفاق را شناسایی کرده و تحویل مراجع قضایی دهند. همچنین با مسئولان اجرایی هیات مدافعان حرم که چندین سال مراسم‌های مذهبی را در کنار بقعه شیخ رجبعلی خیاط برگزار می‌کردند، صحبت کردیم و در حال حاضر تعامل خوبی بین اوقاف و آنها ایجاد شده است.

 

تخریب حسینیه مدافعان حرم در ابن‌بابویه و توضیحات رئیس اداره اوقاف شهرستان ری

وی افزود: قرار شد اعضای هیات امنای آن هیات، یک هم اندیشی با اداره اوقاف داشته باشند تا در بقعه شیخ صدوق یک رواقی به نام شیخ رجبعلی خیاط بنا کند و فعالیت های فرهنگی این هیات در آن مکان ادامه یابد.

تخریب حسینیه مدافعان حرم در ابن‌بابویه و توضیحات رئیس اداره اوقاف شهرستان ری

حجت الاسلام صادقی خاطر نشان کرد: در جلسات قبلی هم اعلام کردم که باید در بقعه شیخ صدوق یک مرکز علمیه‌ در شأن این مقام و چهره اسلام، راه اندازی شود و فعالیت های مذهبی و فرهنگی در آن مرکز صورت گیرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.