کارشناس پیش‌بینی ادره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: با فعال شدن سامانه بارشی در اوایل وقت فردا بارش باران و در مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

فاطمه زهرا سیدان کارشناس پیش‌بینی ادره کل هواشناسی استان اصفهان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به نقشه‌های هواشناسی اظهار کرد: امروز ناپایداری‌ها ضعیف‌تر خواهد بود، اما به تدریج افزایش ابر  واحتمال بارش‌های پراکنده را در استان پیش‌بینی می‌کنیم.

وی افزود: از اوایل وقت فردا با فعال شدن سامانه‌ی بارشی در استان، به تدریج بارش را در بیشتر نقاط به دنبال خواهد داشت.

کارشناس پیش‌بینی ادره کل هواشناسی استان اصفهان عنوان کرد: این بارش‌ها در مناطق سردسیر استان به صورت برف و وزش باد نسبتا شدید خواهد بود.

سیدان با اشاره به خروج این سامانه در بعد از ظهر از مناطق شرقی بیان داشت: برای روز دوشنبه پدیده غالب افزایش ابر خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی ادره کل هواشناسی استان اصفهان در مورد درجه حرارت اصفهان در 24 ساعت آینده گفت: بیشینه دمای اصفهان 18 و کمینه 5 درجه سانتی‌گراد است.

 وی افزود: خورو بیابانک با 19 درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و بویین میاندشت با 2 درجه سانتی‌گراد زیر صفر سرد‌ترین شهر است.

سیدان به صدور  اطلاعیه اداره هواشناسی اشاره کرد و گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر موج ناپایداری‌ طی روز یک‌شنبه بر روی استان است و براین اساس بارش باران و در ارتفاعات بارش برف، کاهش دید افقی، گاهی وزش باد به‌ویژه در مناطق شمال غرب، شمال و شرق استان پیش‌بینی‌ می‌شود.

انتهای پیام /س

وضعیت آب و هوا در اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.