کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان از گذر امواج ناپایدار از آسمان استان و بارش باران در اکثر مناطق استان اصفهان خبر داد.

زهرا سیدان کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده ، اظهار کرد : در این بازه زمانی موج ناپایدار از آسمان استان گذر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بر این اساس گذر امواج ناپایدار بارش باران را برای مناطق غرب و جنوب شرق به همراه خواهد داشت ، افزود : برای  مناطق شمالی و مرکزی  نیز بارش پراکنده باران به همراه خواهد داشت.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه در ساعات بعدازظهر شاهد افزایش ابر و ورزش باد خواهیم بود ، ادامه داد : این سامانه بارشی قدرتمند نیست و فعالیت خود را از ساعات بعدازظهر به ویژه برای مناطق شرق ، غرب ، جنوب و جنوب شرق شروع می‌کند و این سامانه تا شب از استان خارج می‌شود.

وی در خصوص وضعیت دمای استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اضافه کرد : میانگین دمای هوای استان اصفهان یک تا سه درجه سانتی‌گراد درجه کاهش خواهیم داشت و این روند کاهشی تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت.

سیدان تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته درخوروبیابانک و فرودگاه شهیدبهشتی بارش  پراکنده باران گزارش شده است.

وی با بیان اینکه اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده در گرم‌ترین ساعات به دمای ۱۹ درجه و در خنک ترین ساعات بامداد فردا نیز به دمای چهار درجه سانتی گراد می‌رسد ، اظهار کرد : در این بازه زمانی بویین میاندشت با دمای چهار درجه زیر صفر سردترین و چوپانان  با دمای ۲۰  درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شوند.

انتهای پیام/م

اصفهان بارانی می‌شود

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.