یک رسانه اماراتی نوشت: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از پیروزی تیمش در ورزشگاه آزادی با حضور هواداران این تیم مطمئن است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از gulf today ،دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن در ورزشگاه کاشیما ساکر برگزار شد و سرخ پوشان ایرانی دیدار رفت این مرحله از مسابقات را با نتیجه 2 بر صفر به حریفشان واگذار کردند.

رسانه اماراتی اما درباره دیدار برگشت میان 2 تیم در ورزشگاه آزادی تهران نوشت:کاشیما در دیدار رفت توانست تیم فوتبال پرسپولیس را شکست دهد اما برانکو ایووانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مطمئن است که حریف خود را در تهران شکست خواهد داد.

رسانه اماراتی ادامه داد: ایرانی ها آماده هستند تا در 20 دقیقه ابتدایی دیدار جلوی حملات احتمالی بازیکنان هجومی تیم کاشیما آنتلرز را گرفته و همانند دیدار های گذشته این تیم در ورزشگاه آزادی حریف خود را شکست دهند.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تاکنون توانسته اند در مرحله حذفی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، تیم های السد و الدحیل قطر و همچنین تیم الجزیره امارات را شکست داده و آن ها را راهی خانه هایشان کنند.

برانکو از پیروزی خود در ورزشگاه آزادی مطمئن است

رسانه اماراتی در پایان نوشت : بی شک حضور هواداران پر تعداد پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران نتیجه دیدار فینال را تغییر خواهد داد و پرسپولیس را موفق خواهد کرد. همچنین سرمربی این تیم از هواداران تیمش خواسته تا همچون دیدار های گذشته به ورزشگاه آمده و از آن ها حمایت کنند.

دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا2018  میان تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن روز شنبه  19 آبان از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

کاپیتان پرسپولیس فیزیوتراپی را آغاز کرد

شاه محمدی: در آزادی همه چیز فرق می‌کند/ کاشیما را ۳ هیچ می‌بریم

آشنایی با تیم الشحانیه/ رضاییان شاگرد سرمربی سابق اتلتیکومادرید شد


انتهای پیام/

پرسپولیس در آزادی به قهرمانی می رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۷:۱۱ ۱۵ آبان ۱۳۹۷
آخ جون برانکو باز سورپرایز داره خخخخ 2-0 کاشیما برنده میشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۳۲ ۱۵ آبان ۱۳۹۷
بیچاره روی پاداش چهارمیلیون دلاری تیم قهرمان حساب بازکرده تا مبلغ قرارداد وپاداش هاشو بگیره ولی باید به همون دو میلیون دلار مقام دومی قانع باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۱۵ آبان ۱۳۹۷
تو چرا ناراحتی ؟؟؟؟؟
آخرین اخبار