روزنامه القدس العربی با انتشار کاریکاتوری، با اشاره به قتل خاشقجی، رژیم آل سعود را جنایتکار توصیف کرد که با صرف مبالغ هنگفت عدالت را زیر پا گذاشته و آن را نادیده گرفته است.

­به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه القدس العربی چاپ لندن با انتشار کاریکاتوری، با اشاره به قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار عربستانی، رژیم آل سعود را رژیمی جنایتکار توصیف کرد که با صرف مبالغ هنگفت عدالت را زیر پا گذاشته و آن را نادیده گرفته است.

کاریکاتور القدس العربی درباره فرار عربستان از عدالت در خصوص پرونده خاشقجی

در این کاریکاتور، تصویر یک فرد دیده می‌شود که لباسی سفید بر تن دارد که نماد عدالت است. در دستان وی ترازویی قرار دارد که شکسته و یکی از کفه‌های آن در حال سقوط است. در بالای سر این فرد دو دست قرار دارد که لباسی سیاه پوشیده و روی آن عبارت عربستان نوشته شده است. یکی از این دست‌ها با نواری که علامت دلار روی آن نقش بسته است، چشم ها، دهان و گوش فرد را بسته است و دست دیگر هم شمشیری را به شکل خودنویس که عبارت خاشقجی روی آن نوشته شده است، در بدن آن فرد (نماد عدالت) فرو کرده است. همچنین بالای این تصویر عبارت «بی عدالتی» نوشته شده است.

القدس العربی با انتشار این کاریکاتور در صدد آن است که بگوید عربستان برای فرار از عدالت در ماجرای قتل خاشقجی، مبالغ هنگفتی هزینه می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار