رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: با رانندگانی که مجوز و برچسب سرویس مدارس ندارند برخورد می شود.

برخورد با رانندگان بدون داشتن مجوز و برچسب سرویس مدارس در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، نعمت‌الله زنگنه، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان به  بازرسی‌های صورت گرفته از سرویس مدارس شهر همدان اشاره کرد و افزود:از طریق هماهنگی صورت گرفته با اداره آموزش و پرورش و سازمان تاکسیرانی، یک ماه اول سال تحصیلی تنها در حد تذکر به متخلفان گذشته است.

وی با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی تمام برچسب‌های سرویس‌ مدارس را به رانندگان تحویل داده است، گفت: از این پس در تمام مسیرهای منتهی به مدارس همدان سرویس‌هایی که برچسب نداشته باشند، بنابر مقررات جریمه خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان افزود: از ابتدای آبان ماه خودروهایی که برچسب سرویس مدارس نداشته و ساماندهی نشده‌ بودند، جریمه شده‌اند.

زنگنه با بیان اینکه 90 درصد تاکسی‌هایی که با آنها برخورد کرده‌ایم بدون هماهنگی  با سازمان تاکسیرانی و رعایت مقررات اقدام به جابه‌جایی دانش‌آموزان می‌کردند، گفت: تعدادی از آنها با اولیای دانش‌آموزان و تعدادی نیز با اداره آموزش و پرورش هماهنگی را انجام داده بودند در صورتی که نباید چنین باشد.

وی به شهروندان توصیه کرد و ادامه داد: سرویس‌های مدارس ساماندهی شده، شناخته شده و دارای شناسنامه است و همانطور که ما نسبت به این موضوع حساس هستیم، مربیان مدارس و اولیای دانش‌آموزان نیز اهمیت دهند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با تاکید به اینکه از سرویس‌های ساماندهی‌ شده در جابه‌جایی دانش‌آموزان استفاده شود، افزود: اولیا باید بدانند دانش‌آموزان خود را به دست چه کسانی می‌سپارند.

زنگنه با بیان اینکه اولیای دانش‌آموزان نسبت به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی سرویس‌های مدارس آگاهی لازم را داشته باشند، گفت: راننده‌ای بدون داشتن مجوز و برچسب سرویس مدارس، در قسمت جلوی خودرو3 نفر و قسمت عقب 5نفر سوار کرده بود که باید با این وضعیت برخورد شود.

انتهای پیام/ب

برخورد با رانندگان متخلف سرویس مدارس در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.