امام جمعه بوشهر به تلاش جهان استکبار برای سلطه و مصادره ثروت‌های جهان برای خود و تسلط بر مراکز قدرت سیاسی افزود: استکبار نمی‌تواند استقلال یک کشور را تحمل کند و نمی‌خواهند که کشور‌ها مستقل باشند.

استکبار نمی‌تواند استقلال یک کشور را تحمل کندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت ۱۳ آبان روز دانش‌آموز بیان کرد: امروز نیز دانش‌آموزان با تمام توان خود آماده دفاع از این نظام و انقلاب هستند.

وی با گرامیداشت سالروز حماسه زنان لرده دشتستان خاطرنشان کرد: زنان دشتستانی در مبارزه با متجاوزان انگلیسی حماسه‌ای بزرگ را خلق کردند و با درایت و شجاعت خود انگلیسی‌ها را فراری دادند.

نماینده ولی در استان و امام جمعه بوشهر خواستار مقابله با گرانی و نظارت مناسب بر قیمت‌ها در بازار شد و گفت: مشکلات کم‌آبی و بیکاری در استان بوشهر مرتفع شود.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی بار‌ها اقدام به تهاجم سخت و نرم علیه ایران اسلامی کرده‌اند، ادامه داد: نقشه‌ها و دسیسه‌های استکبار در ۴۰ سال گذشته با شکست روبرو شده و اکنون آن‌ها به جنگ اقتصادی روی آورده‌اند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه جنگ اقتصادی دشمنان نیز با همت مردم و مسئولان برای آن‌ها به شکست می‌انجامد، تصریح کرد: در واقع آخرین تیر ترکش آن‌ها به ایران اسلامی جنگ اقتصادی است.

وی به حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمای عظیم اربعین اشاره کرد و افزود: موکب‌هایی در ایران و عراق برپا شد که نقش مهمی در خدمات‌دهی به زائران داشتند و جای قدردانی دارد.

نماینده، ولی در استان و امام جمعه بوشهر یکی از مشکلات مهم در استان را کم‌آبی عنوان کرد و گفت: باید راهکار‌های اساسی همچون تدوین نقشه جامع تامین آب استان بوشهر اتخاذ شود تا در تابستان با مشکلات کمتری روبرو باشیم.

وی رفع مشکل بیکاری در استان و توسعه اشتغال را نیازمند فعالیت جهادی مسئولان دانست و افزود: گرانی نیز یکی از مشکلاتی است که مردم خواستار رفع مشکل هستند و مسئولان اقدامات مناسب را انجام دهند.

انتهای پیام/م

بیکاری و کم‌آبی در استان بوشهر رفع شود

برچسب ها: بیکاری ، بحران اب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.