فرماندار گناوه گفت:با اقدامات پیشگیرانه از بروز خسارات زیاد ناشی از حوادث جلوگیری شود.

از بروز خسارات زیاد جلوگیری شودپاکنژاد در جمع دانش آموزان مدرسه شهید غلامی در هفته پدافند غیر عامل در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،گفت: پدافند غیر عامل به اقدامتی اطلاق می شود که نیاز به تجهیزات نظامی ندارد و برهمین اساس باید اقدامات پیش گیرانه داشته باشیم.

فرماندار گناوه ادامه داد: در بحث حوادث و بلا‌های طبیعی و غیر طبیعی مانند سیل و زلزله که سطح کشور ما بسیار اتفاق می‌افتد خصوصا زلزله بم و زلزله شنبه در استان خودمان و اخیرا زلزله کرمانشاه و زلزله‌های دیگر باید اقدامات پیشگیرانه داشته باشیم.

وی افزود: در این هفته که هفته پدافند غیر عامل است باید با آگاهی بخشی به دانش آموزان آن‌ها را از این مسئله مهم باخبر کرد تا از طریق آن‌ها به خانواده‌ها نیز انتقال داده شود. همچنین امام جمعه محترم در خطبه‌های نماز جمعه  به این مسئله مهم پرداخته است تا آگاهی‌های لازم منتقل شود.

پاکنژاد خاطر نشان کرد: پایه‌های نهم و یازدهم در درس آمادگی دفاعی با این مسئله آگاه می شوند و برای دیگر پایه‌ها نیز به صورت حضوری توضیحاتی داده می شود.

وی در پایان افزود: انشااله که بتوانیم با این آموزش‌ها به دانش آموزان و مردم عزیز از خسارات احتمالی که ممکن است به جامعه وارد شود کم کنیم .

انتهای پیام/م

اقدامات پیشگیرانه در جهت کاهش خسارت ناشی از حوادث

برچسب ها: حوادث ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.