مدیر آموزش و پرورش بهبهان از کسب رتبه اول استانی خیرین آموزشی مدارس متوسطه نظری شهرستان با ۳ هزار ۶۸۱ ساعت آموزشی از گروه ۴ خبر داد.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،گفت: طرح خیرین آموزشی از طرح های سودمند و مفیدی است که هرساله با هدف بهبود وضعیت تحصیلی دانش آموزان کم بضاعت یا بی بضاعت و کاهش افت تحصیلی در مدارس بهبهان اجرا می شود.

وی افزود: مشارکت بی نظیر دبیران نیک اندیش شهرستان در طرح خیرین آموزشی نشان از نگاه خیرخواهانه و موثر آنان به امر آموزش و ارتقاء کیفیت آموزشی شهرستان دارد.

عبدی پور اضافه کرد: در سال تحصیلی 96، طرح خیرین آموزشی بصورت تدریس در کلاس های تقویتی با شرکت داوطلبانه 230 نفر از همکاران آموزشی طی دو مرحله در مدارس متوسطه دوم پسرانه و دخترانه شهرستان برگزار گردید.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان بیان داشت: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نیز با ارائه 3 هزار  681 ساعت آموزشی به عنوان اداره برتر، موفق به کسب رتبه اول استان از گروه چهارم شد.

وی افزود: مشارکت گسترده معلمان توانمند شهرستان در طرح خیرین آموزشی در کلیه دروس عمومی و تخصصی متوسطه نظری رشته های علوم تجربی، ریاضی فیزیک و علوم انسانی برای تدریس دانش آموزان لازم التعلیم، قابل تقدیر و تشکر است.

انتهای پیام/م

حضور خیران در امر آموزش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.