مدیر آموزش و پرورش بهبهان از بازدید یک هزار و ۵۲۲ دانش آموز از نمایشگاه آزمایشات علمی و دست سازه‌های دانش آموزی در پژوهشسرای خوارزمی خبر داد.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نمایشگاه آزمایشات علمی و دست سازه های دانش آموزی که به مدت 2 روز در پژوهشسرای خوارزمی بهبهان برگزار شد، با استقبال خوب دانش آموزان روبرور شد.

وی افزود: فضای آموزشی تجربی و سرگرم کننده خارج از کلاس درس با ایجاد شور و هیجان نقش اثرگذاری بر یادگیری دانش آموزان دارد و می تواند درک و فهم مطالب کتب درسی را آسانتر کند.

عبدی پور با بیان اهمیت فراهم آوردن شرایط برای رشد و شکوفایی دانش آموزان عنوان کرد: دانش آموزان با قرار گرفتن در محیط های خلاقیت برانگیز فرصت هایی برای پیشرفت، جستجو و اکتشاف در آزمایش و سوال پرسیدن را به دست می آورند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: با برنامه ریزی مدیران پژوهشسرا و طبق زمان بندی منظم،  1 هزار و 522 دانش آموز از نمایشگاه آزمایشات علمی و دست سازه های دانش آموزی در پژوهشسرای خوارزمیدیدن کردند.

عبدی پور در پایان از زحمات مدیران، دبیران و کادر اجرایی پژوهشسرای خوارزمی و آزمایشگاه مرکزی جابربن حیان برای برگزاری این نمایشگاه کاربردی و مفید قدردانی کرد.

انتهای پیام/م

حضور دانش آموزان در نمایشگاه علمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۷
به نام خدا و با سلام . لطف فرمایید لیستی از برنامه هایی که برای ۱۵۰۰ دانش آموز مدعو داشتید را در سایت بذارین تا والدین نیز واقف شوند