مدیر آموزش و پرورش باغملک گفت یک باب مدرسه 3 کلاسه با اعتبار 183 میلیون تومان در گلابوندان این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مختار نیک‌مقام، مدیر آموزش و پرورش باغملک درخصوص افتتاح یک باب مدرسه بیان داشت: کلنگ احداث مدرسه 3 کلاسه چند پایه شهید گلابوند گلابوندان باغملک اواخر آذرماه سال گذشته به زمین زده شد که امروز افتتاح گردید.

وی تصریح کرد: این مدرسه با 105 مترمربع زیربنا و اعتبار 183 میلیون تومان در قالب طرح برچیدن مدارس کانکسی از محل اعتبارات استانی و با پیگیری‌های انجام شده طی 9 ماه احداث گردید.

نیک‌مقام با بیان اینکه بخش زیادی از فضاهای آموزشی در این شهرستان فرسوده بوده و دارای قدمتی بیش از 40 سال هستند، افزود: در حال حاضر 254 فضای آموزشی و پرورشی برای 18 هزار دانش‌آموز در باغملک وجود دارد.

مدیر آموزش و پرورش باغملک اذعان داشت: در مرکز شهر باغملک و رستم‌آباد متاسفانه بیش ترین مشکل را در زمینه فضای آموزشی داریم، چراکه تراکم دانش‌آموزی ما بالا است و فضاهای آموزشی ما نیز محدود هستند و در این مناطق به شدت به فضاهای آموزشی جدید نیاز است و در حوزه‌های میداوود و ابوالعباس نیز مشکل فضای آموزشی داریم، البته شدت مشکلات ما در مناطق مختلف متفاوت است.

این مقام مسئول بیان کرد: به طور مثال در مرکز شهر باغملک حداقل به 3 فضای دوازده کلاسه جدید نیاز داریم. در مرکز شهر ابوالعباس به 2 مدرسه 12 کلاسه نیاز داریم، در حوزه میداوود یک مدرسه 12 کلاسه و یک مدرسه 9 کلاسه نیاز داریم و در حوزه قلعه‌تل نیز به یک مدرسه 9 کلاسه نیازمندیم.

انتهای پیام/گ

افتتاح مدرسه روستایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.