رییس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: زائران کربلا معلی توصیه های بهداشتی را رعایت کنند.

مهرداد شریفی، رییس مرکز بهداشت غرب اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، درخصوص تهمیدات بهداشتی برای زائران اربعین حسینی بیان داشت: پزشکان برای استقرار در تمامی مراکز بهداشتی و درمانی در مسیر راهپیمایی اربعین اعلام آمادگی کرده اند و زوار می توانند در صورت مشاهده هرگونه علائم بیماری مانند تب، سردرد، اسهال و استفراغ به این مراکز مراجعه کرده و تحت درمان قرار گیرند.

وی با بیان اینکه نیروهای واکنش سریع در تمام مناطق وجود دارند تصریح کرد: زائران از دست دادن و روبوسی کردن و خوردن هرگونه سالاد و سبزیجات خوداری کرده و دست ها را با آب و صابون شستشو دهند،دستمال استفاده شده را حتما در سطل زباله بیندازند و  آب آشامیدنی بسته بندی شده را از مکان های معتبر خریداری نمایند.

شریفی بر مصرف میان وعده های خشک در طول مسیر تاکید  کرد و اذعان داشت: زائران باید به این نکته توجه داشته باشند که از مصرف باقیمانده هر گونه مواد خوراکی جدا خودداری کنند، زیرا غذاهای گرم بیش از 2 ساعت قابلیت نگهداری در هوای آزاد را ندارند.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز در خصوص جلسه با فرماندار اهواز تصریح کرد: توصیه های بهداشتی به تمام مراکز، مدارس، معاونت های آموزش و پرورش و سازمان صنعت معدن تجارت و نیروی انتظامی نیز انتقال یافته است.


انتهای پیام/ن

آمادگی مرکز بهداشت در مرز چذابه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.