مدیر آموزش و پرورش باغملک گفت: مدیران پیش از حضور دانش آموزان و دبیران در آموزشگاه خود حاضر باشند و پس از پایان تایم کاری تا خروج آخرین نفر از مدرسه به فعالیت خود استمرار دهند.

مختار نیک مقام، مدیر آموزش و پرورش باغملک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  بیان داشت: مدیران ما در مدارس تنها در پی مدیریت مسائل آموزشگاه نباشند بلکه با حفظ حرمت همکاران و دانش آموزان ضمن رعایت قانون در جهت ایجاد فضایی دوستانه و صمیمی بکوشند چرا که حد اعلای مدیریت رهبری است که امیدواریم این مطلوب در مدارس ما حاصل گردد.

وی افزود: اگر مدیران مدارس برنامه راهبردی خود را پیش از آغاز سال تحصیلی بر اساس تقویم اجرایی مدارس تدوین کنند برای یک سال تحصیلی هیچ مشکلی نخواهند داشت.

نیک مقام تاکید کرد: هیچ فردی تحت هیچ عنوانی با هر پست و جایگاهی بدون هماهنگی نمی تواند در آموزشگاه حاضر شود و مدیران نسبت به استفاده از سخنرانان در برنامه های فوق العاده خود هماهنگی های لازم را با کارشناسان مربوطه به عمل آورند.

دبیر شورای آموزش و پرورش باغملک با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی(ع) و استقبال دانش آموزان برای حضور در راهپیمایی معنوی اربعین گفت: در صورتی که دانش آموزان تمایل به حضور در این اجتماع معنوی داشتند مدیران باید ضمن دعوت از ولی دانش آموز وحضور در آموزشگاه رضایت نامه کتبی را با امضا و اثر انگشت دریافت نموده و در پرونده دانش آموزان درج کنند.

وی افزود: یک روز خوب در مدرسه با یک برنامه آغازین خوب شروع می شود لذا مدیران برای شروع فعالیت های آغازین روزانه برنامه ریزی کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.