معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران مدارس متوسطه دوره دوم شهرستان بهبهان خبر داد.

یحیی قدری، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اولین جلسه همفکری و هم اندیشی مدیران متوسطه دوره دوم در سال تحصیلی 98-97 با حضور 45 مدیر مدارس شهرستان در باشگاه فرهنگیان برگزار شد.

وی افزود: رسیدگی و پاسخگویی به بخشنامه های دریافتی بویژه بخشنامه های ضروری که محدوده زمانی کمی برای پاسخگویی دارند مهم است.

قدری عنوان کرد: برنامه هفتگی مدارس از مهم ترین برنامه ریزی های آموزشی است که می بایست بر مبنای ضریب سختی و آسانی دروس تنظیم گردد تا فشار روانی ناشی از دروس سنگین توسط دروس سبک در یک روز بر دانش آموز کاهش یابد و فرآیند یادهی-یادگیری نتیجه بخش باشد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش بهبهان گفت: سال 96 برای آموزش و پروش بهبهان با کسب 47 رتبه زیر هزار و قبولی 58 نفردر رشته پزشکی، 56 نفر پیراپزشکی، 124 نفر رشته مهندسی و 60 نفر دانشگاه فرهنگیان و... در کنکور سراسری  سالی طلایی و مسرت بخش بوده است.

قدری توجه به کلاس های فوق برنامه و خیرین آموزشی در مدارس را مهم برشمرد و بیان داشت: مدیران مدارس با فراهم نمودن محیطی شاد و صمیمی برای دبیران و دانش آموزان، موجب ایجاد انگیزه و اشتیاق آنان برای شرکت در کلاس های خیرین آموزشی و فوق برنامه را فراهم آورند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار