به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ متخصصین داخلی توانستند با ساخت محصولات بومی چون پیامرسانها، جایگاه تسخیر شده توسط شبکههای اجتماعی برون مرزی را تصاحب کنند و با گذشت زمان با افزودن امکانات ویژه، آن را توسعه دهند.
اپلیکیشنهایی چون گپ توانستند رابط کاربری با ترکیب هنرمندانه طیفهای گوناگون رنگ بنفش، فونتهای زیبا و بک گراندهای چشم نواز به میزان بالایی از مخاطب دست پیدا کنند و سلایق گوناگون را پوشش دهند.
این بار مهدی انجیدنی مدیر پیامرسان گپ از فعالیت ۶ هزار ربات خدماتی در این پیامرسان خبر داد.
این پیامرسان به عنوان یک پیشخوان متمرکز، خدمات متنوعی را در قالب بیش از 6000 بات خدماتی با همکاری شرکای تجاری خود عرضه مینماید که کسب و کارهای محتوا محور ،عرضه محصولات، خدمات استارتاپها، خدمات دولت الکترونیک و شهر هوشمند از دسته خدمات جدید این پیامرسان محسوب میشوند.
انتهای پیام/