استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم تسریع در پرداخت اشتغالزایی گفت: کاغذبازی باید از سیستم اداری حذف شود.

کاغذبازی باید از سیستم اداری حذف شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست جمع‌بندی سفر به روستا‌های شهرستان بوشهر با تسلیت ایام اربعین حسینی گفت: زنده نگه داشتن قیام حسینی امری ارزشمند و مهم است و مردم با عشق و علاقه در مراسم اربعین شرکت می‌کنند.

استاندار بوشهردر ادامه با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی به مردم به ویژه در مناطق محروم و روستا‌ها خاطر نشان کرد: حضور مدیران در مناطق محروم سبب می‌شود که از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه‌های مردمی قرار بگیریم و این مساله موجب شتاب بخشیدن در رفع مشکلات می‌شود.

گراوند با بیان اینکه اکنون در جنگ اقتصادی قرار داریم تصریح کرد: در شرایط کنونی در جنگ اقتصادی قرار داریم که سردمداران کفر به راه انداخته‌اند و راه مقابله با این جنگ اقتصادی نیز تلاش شبانه‌روزی و جهادی مردم و مسئولان است و شک ندارم با همت و کار جهادی می‌توانیم دراین جنگ اقتصادی پیروز شویم.

وی بیان کرد: باید روحیه جهادی را در خود تقویت کنیم و گام‌های اساسی برای رفع مشکلات مردم برداریم و نباید هیچ فرصتی را هدر دهیم.

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی برای کارآفرینان گفت: کارآفرینان نباید در دریافت تسهیلات با مانع روبه‌رو شوند و مدیران بانک‌ها باید از کاغذبازی و معطل کردن کارآفرینان و متقاضیان پرهیز کنند.

گراوند ابراز داشت: کاغذبازی باید از سیستم اداری حذف شود و پنجره واحد باید زمینه تسهیلگری را فراهم کند.

وی خطاب به مدیران بانک‌ها افزود: مدیران بانک‌ها باید تسهیل‌گری کرده و به یاری کارآفرینان بیایند و با هر کسی که به دنبال بهانه‌جویی با کارآفرینان بوده و مانع‌تراشی کند برخورد می‌کنیم.

استاندار بوشهر تصریح کرد: در این سفر‌ها و بازدید‌ها و دیدار‌های چهره به چهره باید مشکلات مردم مرتفع شود و اگر فقط به بازدید و جلسه صرف شود و اقدام مثبتی صورت نگیرد، هیچ ارزشی ندارد.

گراوند اضافه کرد: اشتغال و معیشت مردم بستگی به همت مسئولان دارد و مسئولان باید تمام وقت و انرژی خود را برای این مسئله اختصاص دهند تا مردم نیز از ما رضایت داشته باشند.

استاندار بوشهر افزود: بانک‌ها در مورد وثایق بانکی با کارآفرینان همکاری بیشتر و موثرتری داشته باشند و تا جاییکه قانون اجازه می‌دهد کمک کنند تا شاهد ایجاد اشتغال پایدار باشیم.

وی در ارتباط با لایروبی اسکله بندرگاه نیز گفت: امروز بازدیدی ازاسکله روستای بندرگاه داشتیم و برای لایروبی این اسکله با رئیس سازمان شیلات ایران صحبت کردم که ۱۵ میلیارد ریال اعتبار ملی برای این مساله تخصیص دادند و ۱۵ میلیارد ریال نیز اعتبار استانی می‌گذاریم تا در کمترین زمان انجام شود.

در این نشست، تعدادی از مردم از روستا‌های مختلف شهرستان بوشهر نیز مشکلات و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/م

تسریع در پرداخت اشتغالزایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.