امام جمعه موقت بردخون بر لزوم ارائه آمار واقعی توسط مسئولان تاکید کرد و گفت: آمارهای کاغذی با واقعیت‌های جامعه تناسبی ندارد.

آمارهای کاغذی با واقعیت‌های جامعه تناسبی نداردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام محمدجواد عاشوری در خطبه های این هفته نماز بردخون اظهار داشت: اختلافات موجب ضعف و عقب ماندگی مسلمانان می شود.

وی با اشاره میلاد مبارک پیامبر رحمت، افزود: پیامبر اکرم با اخلاق نیکو مردم را به اسلام دعوت کرد و جامعه مسلمین را به وحدت رساند و با احترام به همه مردم، حفظ حقوق همگان حتی حیوانات همه را جذب دین اسلام کرد.

عاشوری به هفته وحدت اشاره کرد و گفت: برقراری الفت و برادری بین طوایف از ویژگی های پیامبر اسلام بود که مسلمانان هم باید به سیره نبوی توجه کنند و نظرات مخالف را بشنوند و از تعصبات قومی و نژادی بپرهیزند و شیعه و سنی با آرا و نظرات همدیگر آشنا شوند.

وی از تنگ نظری برخی از سالخوردگان در مساجد نسبت به کودکان انتقاد کرد و اضافه کرد: پیامبر اسلام با اخلاق و رفتار خود اعراب جاهلی را مسلمان کرد و الگویی نمونه برای همه بود پس ما هم به روش آن حضرت عمل کنیم تا استکبار سود نبرد.

امام جمعه موقت بردخون با بیان جایگاه و نقش مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مجلس شورای اسلامی مسئولیت بزرگی در برابر ملت دارد و انتظار است که نمایندگان بیشتر در حوزه انتخابیه خود باشند و مشکلات را از نزدیک ببینند و ضمن پیگیری آن به وعده های خود عمل کنند.

عاشوری به گزارش صد روزه رییس جمهور اشاره کرد و گفت: آمارهای کاغذی با واقعیت‌های جامعه تناسبی ندارد و مشکلاتی مانند بی کاری، وضعیت نابسامان اقتصاد، ناامیدی فارغ التحصیلان، عدم شفاف سازی و استفاده مکرر از واژه محرمانه مناسب جامعه ما نیست.

خطیب جمعه بردخون دست برداشتن از مطلق گرایی برجام را نکته مثبتی در گزارش رئیس جمهور دانست و افزود: بیان ناکارآمدی دولت در زلزله اخیر، عدم حذف یارانه اقشار پردرآمد و عدم مطالعه در زمینه گرانی نان از واقعیات بود که در گزارش گفته شد اما نیاز است مسؤلان دست از آمارهای دروغین بردارند و برای خدمت تلاش کنند.

انتهای پیام/پ

عدم تناسب بین آمار کاغذ بازی ها با واقعیات جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.