رئیس آموزش و پرورش بردخون:

اعتباری برای تشکیل کلاس کنکور در بردخون نداریم

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با بیان اینکه کنکور بی‌عدالتی آموزشی است، گفت: اعتباری برای تشکیل کلاس‌های کنکور در بردخون نداریم.

اعتباری برای تشکیل کلاس کنکور در بردخون نداریمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ظهیر محمودی ظهر یکشنبه در نشست با دانش آموزان پیش دانشگاهی دبیرستان شهید بردستانی اظهار داشت: کنکور دانشگاه‌ها بی عدالتی آموزشی است.

وی افزود: دانش آموزان مناطق محروم با همه کمبودها و مشکلات باید با مناطق و شهرهای برخوردار با همه بهره‌مندی‌ها رقابت کنند که رقابتی کاملا نابرابر است.

محمودی اضافه کرد: معتبرترین دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در کلان شهرها مستقر است که دانش آموزان مناطق محروم نمی توانند به آن مراکز راه پیدا کنند که دانش آموزان در این زمینه باید تلاش و فعالیت مضاعف داشته باشند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با بیان اینکه اعتباری برای تشکیل کلاس‌های کنکور وجود ندارد، گفت: سال قبل با مشارکت استانداری و از محل اعتبارات دهیاری‌ها طرح تقویت بنیه علمی در استان شامل کلاس‌های تقویتی و کنکور برگزار شد که رضایت دانش آموزان و خانواده‌ها را به همراه داشت.

وی حمایت و همراهی خیرین و مسئولان را برای برگزاری کلاس های کنکور و اجرای برنامه های تقویتی برای دانش آموزان منطقه خواستار شد و ادامه داد: دانش آموزان برای حضور آماده نیازمند آموزش بیشتر و آشنایی با مراحل برگزاری کنکور هستند که تلاش می کنیم با همکاری مسئولان و دلسوزان در زمینه تشکیل آن با فوریت اقدام کنیم.

انتهای پیام/پ

نبود اعتبار برای تشکیل کلاس کنکور در بردخون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.