رئیس شورای اسلامی شهر بردخون استان بوشهر گفت: طبق بررسی که این شورا از مدارک و اسناد شهرداری این شهر انجام داده است، میزان بدهی های شهرداری به اشخاص حقیقی و حقوقی بسیار بالاست و این شهرداری به مرز ورشکستگی نزدیک شده است.

شهرداری بردخون  در آستانه ورشکستگی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر, احمد عابدزاده روز سه شنبه اعلام کرد: براساس چک های صادر شده، صورت وضعیت نهایی که مورد تایید قرار گرفته است، تعهداتی که در قراردادها برای شهرداری وجود دارد و افزون براین مطالبات کارکنان اعم از حقوق، اضافه کار و غیره شهرداری بردخون بیش از 110 میلیارد ریال شهرداری بدهکار است.
وی اظهار داشت: بخش اعظمی از وقت و انرژی شهردار جدید و اعضای شورای دوره پنجم صرف پاسخگویی به طلبکاران حقیقی و حقوقیی می شود که تعداد زیادی از آنها چک های شهرداری را در اختیار دارند و به صورت مختلف برای وصول چک های خود اقدام می کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر بردخون اظهارداشت: بیشتر این چک ها نیز در ماه های پایانی دوره گذشته صادر شده که تصمیم و اراده شورا و شهردار بر این است که حداکثر توان خود را برای جلوگیری از ورشکستگی شهرداری بکار گیرد تا برخی از طرح های عمران شهری را به انجام برساند.
وی افزود: درخواست ما از مسئولان استانی و شهرستانی این است که با عنایت به شرایط مالی خاص و ویژه ای که شهرداری بردخون از لحاظ بدهی ها و مطالبات پیمانکاران دارد، در توزیع اعتبارات، شهرداری بردخون را بیشتر مساعدت کنند تا ضمن پرداخت بدهی ها و مطالبات بتوانیم طرح های عمرانی جدیدی نیز به انجام برسانیم.

انتهای پیام/پ

شهرداری بردخون در آستانه ورشکستگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.