استاندار بوشهر گفت: گفت: مدیریت پارک لیان به شهرداری بوشهر واگذار می‌شود تا زمینه توسعه سرمایه‌گذاری در آن‌ها فراهم شود.

مدیریت پارک لیان به شهرداری بوشهر واگذار می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،   عبدالکریم گراوند در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر تهاتر بدهی‌های بخش خصوصی با اسناد خزانه اسلامی را مورد تاکید قرار داد وگفت: با توجه به ابلاغ شیوه تسویه مطالبات پیمانکاران از دولت و بدهی آن‌ها به بانک‌ها و موسسه‌های اعتباری از طریق تهاتر باید دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران از این فرصت استفاده کنند.

وی با بیان اینکه تخصیص اعتبارات به پیمانکاران با انجام تهاتر محقق می‌شود تاکید کرد: اگرپیمانکاری از شیوه تهاتر برای بدهی خود به بانک استفاده نکند تخصیص داده نمی‌شود و باید حتما از فرصت تهاتر بدهی‌های بانکی با مطالبات از دولت استفاده کند.

استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به جذب اعتبارات ملی دستگاه‌های مختلف افزود: برخی دستگاه‌ها از اعتبارات ملی برای تسریع در تکمیل پروژه‌ها خوب استفاده کرده‌اند که لازم است مابقی ادارات از این فرصت استفاده کنند.

گراوند ایمن سازی جاده‌ها را در اولویت کار دستگاه‌ها ذیربط دانست و تصریح کرد: برای جلوگیری از حوادث جاده‌ای ایمن سازی آن‌ها در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قرار گرفته که لازم است به جاده ساحلی توجه ویژه شود.

وی، تکمیل پروژه پارک لیان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه مدیریت و اجرای طرح‌های این پارک به عهده شهرداری بوشهر واگذار می‌شود گفت: برای توسعه زیرساخت‌ها و تکمیل این پارک ۱۰ میلیارد تومان از سوی شهرداری و استانداری بوشهر اختصاص یافته است.

استاندار بوشهر تسریع در اجرای سد‌های دشت پلنگ و باغان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: برای جلوگیری از ایجاد وقفه در اجرای دو سد یاد شده باید پیگیری‌های لازم انجام شود.

گراوند از اجرایی شدن طرح آبیاری نوین در اراضی ۲۴۰۰ هکتاری سعدآیاد دشتستان خبرداد و افزود: شبکه آبیاری این طرح در سطح باغات خرمای سعدآباد به زودی آغاز می‌شود.

وی به اعتبارات پروژه‌های در دست ساخت پرداخت و خاطر نشان کرد: ۶۰ میلیارد برای تکمیل دانشکده هنر و معماری، ۲۵۰ میلیون تومان برای تکمیل پروژه سازمان انتقال خون، ۷۰۰ میلیون تومان برای ساخت دو آشیانه بالگرد امدادی هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی و ۵۰۰ میلیون تومان برای مرمت دبستان تاریخی گلستان بوشهر تخصیص می‌یابد.

انتهای پیام/م

واگذاری مدیریت پارک لیان به شهرداری بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.