در حاشیه این بازدید گفت: رفع مشکلات و گره‌گشایی از معضلات و دغدغه‌های مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است و در مسیر محور ورودی دلوار از همه توان خود بهره می‌بریم.

گره‌گشایی از دغدغه‌های مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان استبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهرداد ستوده معاون عمرانی استاندار به همراه اعضای کمیته ایمنی و حمل و نقل جاده‌ای (مدیران کل دفتر شهری و دفتر فنی استانداری، مدیر کل راه و شهرسازی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و پلیس راه استان بوشهر) از محور ورودی دلوار بازدید کردند.

در این بازدید که با حضور فرماندار تنگستان و مردم و اعضای شورا‌های اسلامی شهر دلوار و روستای علی آباد انجام شد، مردم و اعضای شورا نظرات و دیدگاه‌های خود را در ارتباط با این ورودی اعلام کردند.

همچنین کارشناسان پلیس راه استان و کارشناسان ادارات کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز نظرات تخصصی و راهکار‌ها را ارائه کردند و در پایان نیز تصمیم گرفته شد که این ورودی تعریض شود.

معاون عمرانی استاندار بوشهر بیان کرد: استاندار دستور ویژه‌ای برای بازدید از این نقطه و بررسی راهکار‌های موجود برای بهبود وضعیت تردد در این محور صادر کرد و این بازدید در همین راستا صورت گرفت.

مهرداد ستوده گفت: با بررسی کارشناسی تصمیم گرفتیم که این نقطه تعریض شود و با وجود محدودیت‌های اعتباری، اعتبار ویژه‌ای برای تسریع در کار و تکمیل آن در نظر گرفته‌ایم، زیرا جان مردم و آرامش و امنیت مردم مهم‌ترین اولویت مدیریت ارشد استان است.

انتهای پیام/م

بازدید معاون عمرانی استاندار از محور ورودی دلوار

برچسب ها: حمل و نقل ، صدای مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.