رییس هیئت کشتی خراسان رضوی گفت:تیم بسیج توانست در مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان خراسان رضوی قرمان شود.

قهرمانی تیم بسیج در لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان استان خراسان رضویبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سید مسعود ریاضی رییس هیئت کشتی خراسان رضوی گفت:در مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی رده سنی نوجوانان استان ۸ تیم شرکت داشتند که در پایان تیم "بسیج" موفق به کسب مقام قهرمانی شده و تیم‌های هلدینگ گهر مشهد و تربت حیدریه به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را کسب کردند.
 
وی تصریح کرد:این مسابقات در دو گروه به صورت رفت و برگشت برگزار شد که در گروه اول تیم‌های مشهد الف، تربت حیدریه، نیشابور و سرخس و در گروه دوم نیز تیم‌های مشهد ب، قوچان، سرخس و بسیج حضور داشتند.

ریاضی افزود:در جریان مسابقه ۴ تیم بسیج، هلدینگ گهر مشهد، تربت حیدریه و سرخس به مرحله نیمه نهایی راه یافته و در مسابقات فینال و رده بندی این رقابت‌ها که عصر جمعه در خانه کشتی استاد حمید توکل برگزار شد و از تیم‌های برتر با اهدا جوائز تقدیر شد.

رییس هیئت کشتی خراسان رضوی در پایان افزود:این مسابقات با هدف استعدادیابی و ایجاد شور و هیجان در بین کشتی گیران استان برگزار شد و با استقبال خیلی خوبی هم همراه بود و بهترین کشتی گیران نیز از سوی کمیته فنی مسابقات مورد ارزیابی قرار گرفتند.
 

انتهای پیام//م.ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.