پویندگان فجر برای برتری مقابل صدرنشین لیگ برتر فوتسال بانوان به میدان می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حساس‌ترین دیدار هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور را تیم‌های پویندگان فجر شیراز و نامی نو اصفهان برگزار خواهند کرد.

این بازی از ساعت یازده روز جمعه ۱۳ مهرماه در سالن پهلوانان نصیری شیراز برگزار می‌شود.

محبوبه رضوی مربی تیم پویندگان در خصوص این مسابقه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: این هفته بازیکنان کمی سر تمرین داشتیم و متاسفانه ویروسی به بچه‌ها سرایت کرده بود که هر روز دو نفر را راهی بیمارستان می‌کرد، ولی همگی بسیار با انگیزه هستیم و تنها به ۳ امتیاز بازی فکر می‌کنیم.

وی بیان کرد: نامی نو تیم منسجم و خیلی خوبی هست و در این شکی نیست و بازیکنان ملی پوش زیادی دارد و در جدول شرایط بسیار خوبی دارد، ولی تیم ما هم از لحاظ بازیکن و تجربه، در شرایط بسیار خوبی هست.

رضوی ادامه داد: همیشه نتیجه تعیین کننده تلاش و زحمت یک تیم نیست و در بازی قبل، ما ۳۶ موقعیت مسلم گل را از دست دادیم و تعداد انگشت شماری حمله روی دروازه ما شد که یکی از آن‌ها گل شد و بازی مساوی شد.

مربی پویندگان خاطرنشان کرد: ما فردا فقط به برد فکر میکنیم و به امید خدا و تلاش بچه‌ها این امکان میسر خواهد شد.

در جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال بانوان، نامی نو اصفهان با ۲۱ امتیاز صدرنشین است و پویندگان فجر شیراز با کسب یازده امتیاز، جایگاه چهارم را در اختیار دارد.

سمیه یدی و مینا میرفلاح قضاوت این بازی را بر عهده دارند.

در هفته هشتم این رقابت‌ها پویندگان فجر مقابل همشهری خود پارس آرا به تساوی یک-یک رسید و نامی نو اصفهان با نتیجه ۲-یک دختران کویر کرمان را شکست داد.

انتهای پیام/ن

دیدار پویندگان فجر و نامی نو اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.