آخرین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال را نمایندگان فارس و ساوه برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ تیم ارژن شیراز در هفته ۱۲ لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، از ساعت ۱۶ روز جمعه سیزدهم مهرماه در سالن فجر ساوه، با میزبان خود سن ایچ ساوه رقابت می‌کند.

نماینده فارس در این هفته‌ها شرایط مناسبی را تجربه نکرده از چهار بازی آخر خود به ۲ تساوی و ۲ شکست دست یافته و آخرین برد این تیم به هفته هفتم بر میگردد؛ جایی که شاگردان حمید کمالی با پنج گل مقاومت البرز را در هم کوبیدند.

در جدول رده بندی ارژنی‌ها با ۱۶ امتیاز در مکان هشتم قرار دارند و سن ایچ ساوه با ۱۸ امتیاز، رده ششم را به خود اختصاص داده است.

حمید کمالی سرمربی ارژنی‌ها که تیمش شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند، در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: در کل شرایط انچنان خوبی از نظر فنی نداریم و بعد از جدایی اسفندیاری از طرف سازمان لیگ فوتسال به ما اعلام کردند از میثم برمشوری هم بنا به دلایلی نمی‌توانیم استفاده کنیم و این بازیکن هم از بازی مقابل سن ایچ ساوه محروم است.

کمالی ادامه داد: اسحاق سورغالی را هم در این بازی به همراه مرتضی کشاورز بدلیل مصدومیت نخواهیم داشت و همین موضوع ما را دچار مشکل می‌کند.

سرمربی ارژن افزود: به هرحال در فوتسال غیبت یک بازیکن تاثیر گذار سخت است و تیم ما اکنون چهارتا پنج بازیکن خود را ندارد، به هرحال میدان دادن به جوان‌ها و استفاده از ان‌ها هنوز هم در دستور کارمان است وقطعا بازی خوبی مقابل نماینده ساوه انجام خواهیم داد.

وی در خصوص تیم سن ایچ ساوه هم، گفت: حریف تیم بسیار خوب وبا تجربه ایست و از بازیکنان خوب وبا کیفیتی برخوردار است و بازی دشواری خواهد بود.

در هفته یازدهم ارژن شیراز در خانه با تساوی ۳-۳ متوقف شد و سن ایچ ساوه مقابل میزبان خود مس سونگون به تساوی یک-یک رسید.

سایر دیدار‌های هفته ۱۲ لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، پنج شنبه ۱۲ مهرماه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر

رقابت ارژن شیراز و  سن ایچ ساوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار