تیم‌های پارس آرا و پویندگان فجر شیراز در لیگ برتر فوتسال بانوان، به کسب نتیجه تساوی رضایت دادند.

تقسیم امتیازات در شهرآورد فوتسالی شیرازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته هشتم مسابقات دسته برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، صبح امروز یک بازی به میزبانی سالن شهید ابوالفتحی برگزار شد و تلاش تیم‌های پارس آرا شیراز و پویندگان فجر در پایان ۴۰ دقیقه تلاش، تساوی یک-یک بود.

گل پویندگان فجر را مریم چرخاوی به ثمر رساند و گل تساوی بخش پارس آرا، را بهار رستم پور وارد دروازه پویندگان کرد.

ستاره زارع سرمربی پویندگان در پایان این بازی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: شهر آورد شیراز از حساسیت بالایی برخوردار بود بنابراین احتیاط را سرلوحه کار خود قرار دادیم، اما موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم که به هدر دادیم و می‌توانستیم با کسب ۳ امتیاز از زمین خارج شویم.

نجمه برزگر سرمربی پارس آرا شیراز هم بیان کرد: بازی خوبی را از جانب تیم شاهد داشتیم و بازیکنانم نکاتی را که از آن‌ها خواسته بودم بخوبی در زمین اجرا کردند و از نتیجه تساوی راضی بودم.

در پایان هفته هشتم تیم پویندگان با یازده امتیاز در مکان چهارم باقیماند و پارس آرا با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به پالایش نفت آبادان در رده ششم جای گرفت.

قضاوت این دیدار را زری فتحی و ربابه سادات رضوی بر عهده داشتند.

در هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، پویندگان فجر به مصاف نامی نو اصفهان می‌رود و پارس آرا شیراز استراحت خواهد داشت.
انتهای پیام/ر

تساوی شیرازی‌ها در لیگ برتر فوتسال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.