به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و همزمان با افتتاح یک هزار و 700 طرح آموزشی مهر 97 در کشور، 21 فضای آموزشی مشارکتی نیز در ایلام افتتاح شد.

افتتاح 21فضای آموزشی مشارکتی در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;  به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و همزمان با افتتاح یک هزار و 700 طرح آموزشی مهر 97 در کشور، 21 فضای آموزشی مشارکتی نیز در ایلام با حضور فرماندار ایلام و جمعی از مسوولان محلی در روستای لاشکن شهر چوار افتتاح شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام در این آیین گفت: آیین نمادین طرح های مهر امسال از طریق ویدیو کنفرانس و با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور افتتاح که سهم ایلام از این طرح ها 21 واحد است.

محمدرضا حیدری افزود: این واحدهای آموزشی در مجموع 84 کلاس درس با 9 هزار و 338 متر مربع مساحت دارند که برای ساخت آنها 120 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه منابع این هزینه اعتبارهای دولت اعم از استانی و ملی، بنیاد برکت و افرادخیر بوده اند، یادآور شد: 50 درصد این مبلغ از محل مشارکت های مردمی تامین شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام همچنین در خصوص دبستان دو کلاسه این روستا گفت: این دبستان با عنوان شهدای بانک ملی نام گرفته و برای ساخت آن دو میلیارد ریال از سوی بانک ملی اهدا شده است.

به گفته وی، از مجموع یک هزار و 300 واحد آموزشی استان بیش از 200 فضا با مشارکت افراد خیر و بنیاد برکت احداث شده است.

انتهای پیام/اس

 

افتتاح فضای آموزشی مشارکتی در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.