مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان ایلام گفت:21 فضای آموزشی با 85 کلاس درس امسال در مناطق روستایی و مدارس چند پایه تا قبل از مهرماه افتتاح می‌شود.

افتتاح 21 فضای آموزشی در مناطق روستایی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;رستم زاد مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان ایلام عنوان کرد: 21 فضای آموزشی با 85 کلاس درس امسال در مناطق روستایی و مدارس چند پایه تا قبل از مهرماه افتتاح می‌شود که در برخی از روستاها مدارس تک دانش‌آموزی با یک معلم اداره می‌شود که البته تعدادشان انگشت شمار است.

وی میزان پوشش تحصیلی پایه ابتدایی در استان ایلام با احتساب اتباع خارجی که 350 نفر هستند را 99.4 درصد اعلام کرد و ادامه داد: آمار99.4 درصد رقم رضایت بخشی است زیرا سال گذشته هم تعداد دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در دوره ابتدایی کاهش پیدا کرده بود که امسال هم پیش‌بینی می‌کنیم این روند ادامه داشته باشد.

مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان ایلام بیان کرد: بالابردن کیفیت آموزشی مدارس، پوشش صد درصدی تحصیلی دانش‌آموزان و تجهیز تمام مدارس عشایر به رایانه از اولویت‌های ما است، البته تجهیز تمام مدارس عشایر به رایانه از سال گذشته شروع شده و امسال نیز تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام/ د

افتتاح 21 مدرسه در مناطق روستایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.