امام جمعه ارومیه گفت:مردم و مسئولان در برابر جنگ روانی و اقتصادی دشمن هشیارانه عمل کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛‌حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ارومیه بابیان اینکه یاد کردن بسیار آخرت موجب می‌شود تا تقوا و خداترسی در وجود انسان نهادینه شود، افزود:خداوند در قرآن کریم می‌فرماید مردم نوعا به زندگی خود مشغول هستند و قیامت به یکباره وارد می‌شود و نباید زندگی به‌گونه‌ای باشد که در غفلت به‌سربریم.

وی، بیان کرد: شرایط اقتصادی کنونی جامعه سخت است ولی افتخار ما این بوده که عزتمنداته ایستاده ایم و باید قدر اقتدار نظام را بدانیم و از آن دفاع کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه ایجاد جنگ روانی مورد تاکید دشمنان نظام بوده، اضافه کرد: ایجاد رعب و ناامیدی در جامعه هدف دشمن است و طرف مقابل در تلاش بوده تا ما را مغلوب کند و در این زمان باید هشیار بود.

حجت الاسلام قریشی، بیان داشت: گذر از شرایط فعلی نیازمند حفظ اتحاد و انسجام و مقابله با ناامیدی و مایوسی است.

وی، افزود: دشمنان نظام با سخنرانی علیه مسئولان کشور قصد ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولان را دارند ولی باید بدانند جیزی جز روسیاهی نصیب دشمنان نمی شود و اقتدار و سربلندی متعلق به این نظام و مردم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که باید فیلم‌های دفاع مقدس ساخته شود و ما باید جنگ را روایت کنیم، نه دشمن، تصریح کرد: نباید اجازه دهیم دشمنان آنگونه که خود مایل هستند، جنگ را روایت کنند، حوزه هنری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در این زمینه بسیار تلاش کنند.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی تاکید کرد: نباید اکنون مردم همه به فروشگاه‌ها هجوم برده و اقلام را در خانه‌های خود جمع آوری کنند، دشمن می‌خواهد ما ناامید شویم، ولی ما باید در مقابل این جنگ روانی ایستادگی کنیم، باید مردانه به میدان بیاییم چراکه ۱۲ هزار شهید فدای انقلاب اسلامی کرده‌ایم.

انتهای پیام/م

نماز جمعه ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.