امام جمعه میاندوآب گفت: آحاد مردم از وضعیت گرانی‌های موجود نگران و گله مندند هستند.

 مردم از گرانی ها گله مندندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ حجت الاسلام حمید حسن زاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه میاندوآب گفت:آحاد مردم به وضعیت موجود جامعه آگاهی دارند و از گرانی‌های هر روز گله مندند و ما نمی‌توانیم این مسائل را پنهان کنیم و دنبال مقصر هم نیستیم، ولی باید این مشکلات حل شود.

حجت الاسلام حسن زاده ادامه داد: گرانی‌ها به حدی قابل لمس است که ایام محرم امسال شاهد کاهش شدید نذری‌ها و احسان‌ها در هیئات و تکیه‌های مذهبی بودیم و این مسائله کاملاً در جامعه نمود پیدا کرده است.

امام جمعه میاندوآب گفت: تلاش شبانه روزی رزمندگان جنگ اقتصادی این روز‌ها به مانند رزمندگان نظامی زمان ۸ سال دفاع مقدس از راه کار‌هایی است که می‌توان برای گذرز از این بحران به مسئولان کشور پیشنهاد داد تا برای مسئولان، مردم در اولویت باشند نه مسائلی به مانند حضور در جام جهانی که بتوانیم با قدرت و مدیریت جهادی از این وضعیت عبور کنیم.

خطیب نماز جمعه میاندوآب حفاظت و پاسداری از بیت المال را راه کار دیگری برای بهیود وضعیت اقتصادی اعلام کرد و گفت: اگر به مانند رزمندگان ۸ سال جنگ تحمیلی حافظ بیت المال باشیم فی الفور تمام این مشکلات اقتصادی حل خواهد شد و فشار از دوش مردم برداشته خواهد شد.
وی اعتقاد به امداد‌های آسمانی را از دیگر عوامل گذر از این بحران اعلام کرد و گفت: همانگونه که چشم رزمنده‌های ما در جبهه‌های حق علیهع باطل به آسمان‌ها بود نه در دست بنده‌ها، مسئولان اقتصادی کشور هم باید با این تفکر حرکت کنند تا از این برهه زمانی هم به سلامت عبور کنیم.

امام جمعه میانددوآب هم چنین با تقدیر از مردم و هیئت امنای هیئات مذهبی و مساجد و سازمان تبلیغات اسلامی در برگزاری مراسمات عزای شهدای کربلا به انتقاد از برخی مسئولان دیگر پرداخت و گفت: برخی مسئولان حسینی نیستند و هر کاری هم بکنیم فایده‌ای نخواهد داشت، چرا که علی رغن دستورالعمل‌های موجود و تذکرات چندین باره نسبت به محزون سازی چهره شهر هیچ اقدامی نکردند و این جای تایف و تاثر دارد.

وی به جایگام امام حسین (ع) هم اشاره کرد و گفت:حضرت نوح ۹۵۰ سال پیامبری کرد و فقط توانست ۷۶ نفر را بر کشتی خود سوار کند، اما ببینید حسین (ع) چه کرده که عالم همه دیوانه اوست.

انتهای پیام/ی

 

همه عالم دیوانه حسین است

برچسب ها: اوقات شرعی ، محرم97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.