امام جمعه شاهین دژ گفت: دفاع مقدس نماد عزت و اقتدار ملت ایران است.

دفاع مقدس نماد عزت و اقتدار ملت ایران استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ حجت الاسلام فصیح نیا امام جمعه شاهین دژ در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس به رشادت‌های رزمندگان اسلام اشاره کرد و افزود:دفاع مقدس نماد عزت و اقتدار ملت ایران است وجنگ تحمیلی علیه ملت استقلال طلب ایران اسلامی توسط استکبار جنایتکار و هم پیمانان آن‌ها در حالی به وقوع پیوست که انسجام و توان نظامی دهه اول انقلاب به هیچ عنوان قابل مقایسه با امروز نبود.

وی ادامه داد: ولی مردم غیور ایران به ویژه جوانان مومن و شجاع با تکیه بر ایمان به خدا و پیروی از، ولی فقیه زمانشان چنان استقامت و رشادتی از خود نشان دادند که تاریخ چنان لحظاتی را به ندرت در خود ثبت کرده است.

حجت الاسلام فصیح نیا همچنین با بیان اینکه لحظه لحظه دفاع مقدس قابل ستایش است و بزرگداشت سالگرد آن تعظیم شعائر انقلاب اسلامی است؛ زیرا هشت سال دفاع مقدس نماد عزت و اقتدار ملت مسلمان ایران است.

امام جمعه شاهین دژ به آغاز بازگشایی مدارس نیز اشاره کرد وگفت: ارزش تعلیم و تربیت معلمان در آموزش دانش آموزان بسیاربا ارزش وحایزاهمیت می‌باشد وبایستی معلمان درانجام رسالت خطیر خودنسبت به تعلیم وتربیت دانش آموزان براساس تعالیم دینی وقرآنی تلاش نمایند.

 

انتهای پیام/ی

 

تعلیم وتربیت دانش آموزان براساس تعالیم دینی

برچسب ها: محرم 97 ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.