هوآوی دعوتنامه خود برای معرفی Mate 20 را به صورت رسمی ارسال کرد

کمپانی هوآوی رسانه‌های فعال در حوزه فناوری را به صورت رسمی برای معرفی Mate 20 دعوت کرد و با این دعوتنامه چند ویژگی این گوشی مشخص شد.

هوآوی دعوتنامه خود برای معرفی Mate 20 را به صورت رسمی ارسال کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمپانی چینی هوآوی در نمایشگاه IFA 2018 حاضر بود اما گوشی جدید و پرچمدار خود، Mate 20 را رونمایی نکرد و چیپست پردازنده جدید خود یعنی Kirin 980 را با قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید خود رونمایی کرد. این کمپانی در عوض، تاریخ رسمی سری پرچمدار بعدی خود یعنی سری گوشی‌های Mate 20 را به صورت رسمی اعلام کرد اما هوآوی به تازگی دعوتنامه رسمی خود را برای رسانه‌های فعال در زمینه فناوری به منظور معرفی گوشی جدید خود ارسال کرده است. این دعوتنامه مشخصات جزئی گوشی هوآوی را مشخص و چندین شایعه درباره آن را تأیید کرده است. این گوشی قرار است در تاریخ 16 اکتبر (24 مهر) در شهر لندن معرفی شود.

Mate 20 و Mate 20 Pro اولین گوشی‌های هوآوی خواهند بود که با چیپست پردازنده جدید هوآوی، Kirin 980 تولید خواهد شد و یکی از گوشی‌های هوآوی خواهند بود که از قابلیت‌های هوش مصنوعی بهره می‌برند. چیپست Kirin 980 با استراتژی خاصی در قسمت بالا و مرکز این گوشی قرار داده شده و شایعاتی را که درباره دوربین سه‌گانه آن و قرار گرفتن آن‌ها در حالت مربعی تأیید می‌کند.

همچنین باید گفت Kirin 980 اولین چیپست پردازنده‌ای است که با فناوری 7 نانومتری ساخته شده است. هوآوی با این پردازنده قصد دارد کارایی پردازنده گرافیکی گوشی‌های خود را 46 درصد سریعتر و 178 درصد در نگهداری شارژ بهبود ببخشد. این پردازنده تا حدود 37 درصد عملکرد کل گوشی را بهبود می‌بخشد. گوشی‌های Mate 20 قرار است مودم CAT 21 LTE داشته باشند که می‌تواند تا حدود 1.5 گیگابیت در ثانیه سرعت اینترنت را بالا نگه دارد.

با نگاه به دوربین‌های این گوشی می‌توان گفت Mate 20 قرار است از همان سه دوربین 40،20 و 8 مگاپیکسلی استفاده کند که هوآوی از آن‌ها در P20 Pro استفاده کرده است اما این دفعه لنزهای این دوربین سه‌گانه به صورت مربعی کنار هم قرار خواهند گرفت و در کنار فلش LED گذاشته می‌شوند. انتظار می‌رود، هوآوی سری Mate 20 خود را با طرح Porsche کامل کند و با قرار گرفتن در کنار Mate 20 Lite چهار نسخه از این گوشی را به بازار ارائه کند.

در ادامه می‌توانید دعوتنامه ارسال شده توسط هوآوی جهت حضور رسانه‌ها در مراسم معرفی رسمی Mate 20 در لندن را مشاهده کنید.

هوآوی دعوتنامه خود برای معرفی Mate 20 را به صورت رسمی ارسال کرد

انتهای پیام/

دعوتنامه مراسم معرفی Mate 20 ارسال شد

برچسب ها: اخبار فناوری ، هوآوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.