نمره فنی دوربین گوشی گلکسی نوت 9 چقدر است؟ +تصویر

نمرات فنی دوربین گوشی هوشمند گلکسی نوت 9 شرکت سامسونگ منتشر شد.

کیفیت دوربین عکاسی گوشی گلکسی نوت 9 چگونه است؟ +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت سامسونگ سال جاری تقریبا اکثر گوشی‌های مهم و پرچمدار خود را رونمایی و عرضه کرده و سود نسبتا بالایی نیز تاکنون به دست آورده است. در ابتدای سال 2018 شاهد رونمایی و عرضه گوشی هوشمند گلکسی اس 9 بودیم و ماه گذشته نیز گوشی پرچمدار 2018 سامسونگ یعنی گلکسی نوت 9 رونمایی شد.

پس از رونمایی از گوشی هوشمند Galaxy S9، این محصول در رده بندی آزمایش‌های DxOMark ، امتیاز 99 را برای دوربین فیلمبرداری و عکاسی خود دریافت کرد که نمره نسبتا بالایی محسوب می‌شد و در سال جاری فقط دو گوشی HTC U12 Plus شرکت اچ تی سی با نمره 103 و Huawei P20 Pro شرکت هواوی با نمره 109 توانستند بیش از گلکسی نوت 9 امتیاز دریافت کنند.

حال با نزدیک شدن به عرضه جهانی پرچمدار اصلی سامسونگ در سال 2018، یعنی گوشی گلکسی نوت 9، این محصول نیز در DxOMark مورد آزمایش قرار گرفته است و توانسته است به لحاظ کیفیت دوربین از گوشی گلکسی اس 9 نیز پیشی بگیرد.

گوشی گلکسی نوت 9 با دریافت امتیاز 103 در مجموع توانست به همراه گوشی U12 Plus اچ تی سی در رتبه دوم بهترین دوربین گوشی هوشمند قرار بگیرد. لازم به ذکر است که نمرات تفکیکی DxOMark برای بخش عکاسی و فیلمبرداری گوشی گلکسی نوت 9 به ترتیب 107 و 94 است.

در ادامه فهرست بهترین دوربین گوشی‌های هوشمند در سال 2018 تاکنون را مشاهده می‌کنید:

کیفیت دوربین عکاسی گوشی گلکسی نوت 9 چگونه است؟ +تصویر

 


بیشتر بخوانید: تگ‌کردن نام کاربران روی فیلم به اینستاگرام اضافه می‌شود


انتهای پیام/

دوربین عکاسی گوشی گلکسی نوت 9 نمره بالایی دریافت کرد +تصویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار