قابلیت ضبط مکالمه ویدئویی به اسکایپ اضافه شد

اسکایپ، برنامه محبوب مکالمه ویدئویی قابلیت ضبط این نوع مکالمه‌ها را به اپلیکیشن‌های موبایلی و دسکتاپ خود اضافه کرد.

قابلیت ضبط مکالمه ویدئویی به اسکایپ اضافه می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از گذشت 10 سال از فعالیت و سرویس‌دهی به کاربران خود، اسکایپ بالاخره قابلیتی را برای ارائه آماده کرده تا کاربران بتوانند چت‌های ویدئویی خود را ضبط و ذخیره کنند. این قابلیت در حال حاضر، برای اکثر پلتفرم‌ها در دسترس است و ویندوز 10 هم در هفته‌های بعد این نسخه را دریافت خواهد کرد.

ضبط مکالمه‌های ویدئویی در اسکایپ کمی با بقیه برنامه‌ها تفاوت دارد. برای شروع ضبط مکالمه ویدئویی در برنامه اسکایپ، ابتدا باید گزینه + را در ویدئو چت خود لمس و یا کلیک کنید و گزینه «Start recording» را انتخاب کنید. این کار باعث می‌شود سرورهای اسکایپ مکالمه را ضبط کنند و زمانی که چت ویدئویی کاربران به پایان رسید و همزمان ضبط مکالمه تمام شد، آن ویدئو در چت برای هر دو کاربر ارسال شود. کاربرانی هم که در چت بوده‌اند می‌توانند این ویدئو را دانلود کنند تا به صورت آفلاین در هر زمان و هر مکانی مکالمه خود را با دوستانشان داشته باشند. ویدئوی ضبط شده به مدت 30 روز روی سرورهای مایکروسافت باقی می‌ماند و پس از این مدت، حذف خواهد شد.

این اپلیکیشن راه‌های جدیدی هم برای به اشتراک گذاشتن این مکالمات ضبط شده در اختیار کاربران قرار می‌دهد که این کار را به آسانی به اشتراک گذاشتن دیگر مدیا می‌کند. کسانی که خواستار ویدئوی مکالمه هستند و آن را از طریق فرستنده دریافت می‌کنند، لینکی را از کپی فضای ابری این مکالمه دریافت خواهند کرد و برای ذخیره از این طریق اقدام می‌کنند.

گفتنی است، این قابلیت روی تمام پلتفرم‌هایی که از نسخه آخر اسکایپ پشتیبانی می‌کنند، اضافه شده است.

قابلیت ضبط مکالمه ویدئویی به اسکایپ اضافه شد

انتهای پیام/

اضافه شدن قابلیت ذخیره مکالمه‌های ویدئویی در اسکایپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار